29 grudnia 2015

• PODSUMOWANIE ROKU 2015 •

Witajcie !
Jako, że zbliża się koniec roku postanowiłam zrobić jego podsumowanie. 
Mam taką zasadę, że każdego roku staram się przeczytać więcej niż w poprzednim i udało mi się ;) Przeczytałam 27 książek co jest o 4 więcej niż w 2014. 
Nie przedłużając przechodzę do listy. Recenzje większości z nich są na moim blogu, wystarczy kliknąć a przeniesie was do wybranego tytułu. 


1. Pretty Little Liars. Zatrute - Sara Shepard
2. Cztery - Veronica Roth
3. Love, Rosie - Cecelia Ahern •recenzja•
4. Misja 100 - Kass Morgan •recenzja•
5. Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan •recenzja•
6. Pretty Little Liars. Toksyczne - Sara Shepard 
7. W pogoni za torebką - Michael Tonello
8. Rywalki - Kiera Cass •recenzja•
9. Elita - Kiera Cass •recenzja•
10. Książę i gwardzista - Kiera Cass 
11. Monument 14. Odcięci od świata - Emily Laybourne •recenzja•
12. Jedyna - Kiera Cass •recenzja•
13. Każdego dnia - David Levithan •recenzja•
14. Następczyni - Kiera Cass •recenzja•
15. Hopeless - Colleen Hoover •recenzja•
16. Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg •recenzja•
17. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick •recenzja•
18. Monument 14. Niebo w ogniu - Emily Laybourne •recenzja•
19. Czułe słówka - Larry McMurthy •recenzja•
20. Opactwo Northanger - Jane Austen 
21. Girl online - Zoë Sugg •recenzja•
22. Klejnot - Amy Ewing 
23. Eleonora & Park - Rainbow Rowell •recenzja•
24. Szklany tron - Sarah J. Maas •recenzja•
25. Podaruj mi miłość 
26. Księga wyzwań Dasha i Lily - Rachel Cohn, David Levithan
27. Girl Online w trasie - Zoë Sugg •recenzja•

Wydaje mi sie, ze ten rok był całkiem niezły jeśli chodzi o książki i życzę sobie, żeby przyszły był jeszcze lepszy. 
Robiliście podsumowanie roku na swoim blogu? Koniecznie podeślijcie link w komentarzu jestem bardzo ciekawa ile wam udało sie przeczytać :) 

14 komentarzy:

  1. Przeczytałam 14 takich samych książek co Ty i w większości byłam nimi zachwycona :)
    Gratuluję wyniku i życzę Ci, aby następny rok był jeszcze bardziej owocny w czytanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! Ja w tym roku przeczytałam 26 książek. Mam nadzieję, że w 2016 roku będę miała więcej wolnego czasu, który wykorzystam na czytanie! Tobie również tego życzę!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja przeczytałam w tym roku 64 książki choć kto wie może skończę tą 65 w te dwa dni. 5 tytułów nam się pokrywa.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow sporo książek ! Chciałabym przeczytać wiecej, ale zaczęła sie klasa maturalna i trochę cieżko ze znalezieniem chwili.
      Życzę jeszcze większych wyników w przyszłym roku ;)

      Usuń
  4. Gratuluję dobrego wyniku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam 7 takich samych książek, co Ty!
    Ja za sobą mam już 45 książek, mam w planach dokończyć 46 i przeczytać 47 przed Sylwestrem - zobaczymy, co z tego wyjdzie.
    Świetny wynik, gratulacje, zwłaszcza, że jesteś w klasie maturalnej!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam 7 książek z Twojej listy i bardzo mi się podobały. Ja jeszcze swoich nie podliczałam, ale jak na razie brakuje mi czasu na ogarnięcie tego wszystkiego. Ogólnie 27 książek to bardzo dobry wynik:) Z ciekawością w wolnej chwili podliczę swoje:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku! Ja nie liczyłam jeszcze, ile książek przeczytałam w tym roku, ale myślę, że u mnie będzie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam tylko trzy książki te same co Ty, a ogółem byłoby ich może z... 65 pochłoniętych od maja do teraz? Jestem bardzo dumna ze swojego wyniku, bo dopiero w tym roku powróciłam do czytania i bałam się, że ciężko będzie mi się na nowo wkręcić.
    Mam do Ciebie wielką prośbę - czy zamierzasz napisać recenzję "Klejnotu"? Mam ochotę ją kupić, ale nie wiem, czy warto. Jeśli chcesz, możesz w krótkich słowach mi to powiedzieć w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że też wciągnęłaś się w historię "Rywalek", chociaż ja na razie mam za sobą pierwsze trzy części :)
    A moje podsumowanie właśnie przed chwilą zrobiłam: http://zperspektywyczytelnika.blogspot.com/2015/12/17-czytelnicze-podsumowanie-roku-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka książek nam się pokrywa. :) Życzę Ci jeszcze lepszych wyników w 2016 roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku i życzę jeszcze lepszego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego 2016 ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Niezmiernie miło mi, że się tu znalazłeś. Skoro już poświęcasz mi chwilę zachęcam do skomentowania - Tobie zajmie to tylko chwilkę, a mi sprawi przyjemność i będę wiedziała, że ktoś obserwuje wpisy :)

• Konkurs •

• Konkurs •

• Konkurs •

• Konkurs •

© Izabella. Obsługiwane przez usługę Blogger.